Stap in de Toekomst van Zakelijke Communicatie

Ontdek de toekomst van zakelijke communicatie met Cloud Telefonie. Dit krachtige communicatieplatform biedt alle functionaliteiten van een traditionele telefooncentrale (PBX), maar voegt daar een scala aan moderne mogelijkheden aan toe, zoals videovergaderingen en naadloze integratie met de wereldwijde telefonie-infrastructuur en diverse cloud-ecosystemen. Ervaar een nieuw niveau van efficiëntie met een modern PBX-systeem dat overal ter wereld door jouw medewerkers gebruikt kan worden, perfect geïntegreerd met populaire cloudapplicaties.

Vaarwel Dure On-Site Systemen

Zeg vaarwel tegen de kosten en complexiteit van on-site telefoonsystemen. Met Cloud Telefonie betaal je een eenvoudig, vast maandelijks bedrag per gebruiker. Jouw team kan wereldwijd bereikbaar zijn, zonder het gedoe van traditionele systemen. Geniet van de flexibiliteit en schaalbaarheid die de cloud biedt, inclusief moeiteloze integratie met je favoriete applicaties voor een veilige en eenvoudige internettoegang.

Revolutionaire Functionaliteiten

Versnel en vereenvoudig uitgaande oproepen met click-to-dial functionaliteit en verrijk inkomende gesprekken met waardevolle klantinformatie direct uit je cloudapplicaties en CRM-systemen. Bied je team een reeks aan telefoniemogelijkheden en pas internationale belplannen flexibel aan per land, regio, locatie of zelfs per individuele gebruiker.

Voordelen van Cloudtelefonie:

Eén gebruiksvriendelijke wereldwijde oplossing voor spraak, video, berichten en bestandsdeling op alle apparaten. Met RingCentral Cloud Telefonie heb je één oplossing voor al je medewerkers en locaties wereldwijd, of ze nu thuis, op kantoor, bij een klant of onderweg zijn.

Bel rechtstreeks vanuit je favoriete applicaties en verrijk gesprekken met klantgegevens, zoals openstaande saldo’s en offertes.

Wereldwijde 112/911 hulpdiensten beschikbaar in de meeste landen over de hele wereld.

Betrouwbaarheid met een beschikbaarheid van 99,999% dankzij lokale telefoonnummers wereldwijd, waaronder geografische, gratis of betaalde servicenummers.

Maak slim gebruik van live gegevens voor voorspellende analyses in spraak, video en chat, en verbeter de bereikbaarheid voor je klanten en collega’s.

Eenvoudig beheer met de mogelijkheid om nieuwe werknemers en locaties toe te voegen zonder grote investeringen. Beheer alles met één wereldwijde oplossing en blijf up-to-date met de nieuwste beveiligingsupdates.

Integreer naadloos met al je favoriete cloudapplicaties en systemen, zoals Microsoft Teams, Salesforce, Zendesk en meer. Migreer op je eigen tempo, per regio, land, afdeling, locatie of zelfs per gebruiker. De toekomst van zakelijke communicatie wacht op jou.

Cloudtelefonie diensten

Project management

Onze projectmanagers zijn toegewijd, servicegericht, doordacht en verantwoordelijk. Ze hebben ervaring met werken in internationale omgevingen en met een verscheidenheid aan oplossingen. Ze zijn betrokken bij het ontwerpen en opzetten van de oplossing, evenals bij de overdracht naar de beheerfase – de laatste stap in ons opleveringsmodel ‘Operatie’.

Onze projectmanagers stellen duidelijke afspraken vast over de gewenste manier van samenwerken, communiceren en het leveren van updates.

Service management

Klanten die operationeel en/of tactisch beheer willen uitbesteden kunnen bij ons terecht voor onze Service Management-service. Onze servicemanagers zorgen voor heldere en transparante communicatie over de impact van projecten, implementaties, tijdschema’s en alternatieven op basis van een werkwijze die het beste bij de organisatie past. We streven naar optimale prestaties om de beste gebruikerservaring te bereiken en analyseren elke storing op mogelijke verbeteringen om risico’s en/of impact te verminderen of uit te sluiten.

Design en engineering

Onze engineering professionals kunnen elke locatie voorzien van een op maat gemaakt ontwerp dat exact aan de eisen en behoeften van de klant voldoet. Onze solution architecten zorgen ervoor dat deze verwachtingen vertaald worden naar een passend ontwerp. Zij hebben hierin de leidende rol.

Global engineers

Onze wereldwijde gecertificeerde on-site engineers bieden uitgebreide technische ondersteuning, gaande van traditionele infrastructuurdiensten tot het oplossen van lokale problemen met apparaten zoals bekabeling, hardware, LAN en wifi.

Dankzij onze flexibele aanpak kunnen infrastructuur- en communicatieoplossingen probleemloos worden uitgerold, zonder beperkingen. Dit betekent minder geplande bezoeken en een efficiënte oplossing van end-to-end problemen, met gegarandeerd succes.

Onze service is klantgericht ontwikkeld, waardoor we minder bezoeken nodig hebben om oplossingen te implementeren en snel aan de wensen van onze klanten kunnen voldoen. Bovendien nemen we dagelijkse taken zoals het aansluiten en integreren van infrastructuur, hardwarevervanging, patchen, site-surveys en LAN- en wifi-beheer uit handen, waardoor we infrastructuur kunnen leveren en integreren met één ontwerp en één SLA.

Consultancy

Onze consultants staan voor u klaar met op maat gemaakt advies. We beginnen met een grondige inventarisatie van uw huidige faciliteiten, definiëren uw eisen en wensen en bieden vervolgens een adviserende oplossing. Bovendien gaan we verder dan technisch advies voor onze bestaande klanten.

Onze uitgebreide kennis van bereikbaarheid, technologie van verschillende merken en telecomaanbieders maakt ons tot de perfecte partner voor consultancyoffertes. Wij kunnen u helpen bij het beoordelen van verschillende offertes en u adviseren bij het maken van een weloverwogen keuze. Offertes vergelijken op prijs en inhoud kan lastig zijn, maar wij bieden deskundige begeleiding.

Met onze carrier-neutrale aanpak maken we de kosten voorspelbaar. Door slimme least-cost-routing, op maat gemaakte all-in tariefplannen en belpakketten te combineren, bieden we bedrijven met wereldwijde bereikbaarheid een flexibele en betrouwbare oplossing. Geen verrassende lokale kosten meer, maar heldere, voorspelbare kosten dankzij onze innovatieve aanpak.