Storing

Als u een storing of wijziging wilt doorgeven, kunt u gebruikmaken van ons selfserviceportaal. U kunt zich registreren om een account te openen. Hiermee heeft u toegang tot onze helpdesk, waar u ondersteuningstickets kunt indienen en de status ervan kunt volgen. U kunt ook de historie van uw ingediende tickets inzien. U kunt contact opnemen met support@synfore.nl als u hulp nodig heeft bij het registreren.
Om administratieve werkzaamheden voor u te beperken, heeft SynFore-Telecom een formulier in het ondersteuningsportaal waarmee opdrachten kunnen worden gegeven. U heeft de keuze om een centraal e-mailadres te gebruiken voor de registratie en terugkoppeling van wijzigingsverzoeken, of om een persoonlijke login aan te maken voor uw organisatie. Daarvoor vragen wij u een zakelijk e-mailadres in te vullen. Voor het doorgeven van een storing of wijziging kunt u contact opnemen met support@synfore.nl.

U ontvangt een kopie van uw ingediende storing of wijziging per e-mail.

Onze helpdesk stuurt berichten vanaf het e-mailadres support@synfore.nl

Op alle leveringen en diensten zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing.

088 00 45 128